Лего-Конструювання

Основними завданнями Лего - методики є:

- розвиток математичних здібностей ( розмір, колір, форма, кількісний відбір, рахунок)

- Розвиток мовних та комунікаційних навичок ;

- Корекційна робота ( розвиток дитини в цілому: дрібна моторика, пам'ять, увага, логічне і просторове мислення, творчі здібності);

- Виховна робота ( сумісна гра с дітьми та дорослим, допомагає дітям стати більш самостійними, організованими , емоційно стабільними, цілеспрямованими та працездатними, таким чином відіграє позитивну роль в процесі підготовки дитини ди школи.

Заняття проводяться в групі 4-6 діток. На занятті діти познайомляться з конструктором, схемами та прийомами будівництва різних споруд від простих до складніших, навчаться будувати за задумом та описувати збудоване, навчаться малювати власні прості схеми, пограють у цікаві дидактичні та рухливі ігри, подивляться повчальні відео ролики відповідно до теми заняття та багато іншого. Заняття будуть насичені цікавими ігровими моментами та музичним супроводом.

Молодші групи 2-3 роки ( тривалість 30 хвилин) , 3-4 роки ( тривалість 45 хвилин)

Середня група 5-7 років ( тривалість 50-60 хвилин)

Старша група 8-9 років ( тривалість 60 хвилин)

Також, за бажанням, можлива індивідуальна форма ( спрямувати роботу з Лего можливо на розвиток конкретних навичок - математика, мовлення, сюжетно рольова гра, психологічні процеси :пам'ять, увага, мислення). В залежності від обраної форми навчання і цілі, заняття можна перетворити на «корекційне», залучивши до роботи логопеда, дефектолога, психолога або ж педагога.