Нейрокорекція
Нейропсихологія дитячого віку вивчає формування мозкової організації психічних функції дитини в процесі індивідуального розвитку.
Нейрокорекція – це комплекс вправ, які спрямовані на відновлення порушених функцій мозку та коригування взаємозв'язків нервової системи, з урахуванням загальних закономірностей розвитку особистості.
Метод складається з дихальних, сенсорних та рухових вправ, які сприяють регуляції м’язового тонусу та зняттю зажимів, розвитку зорово-моторної координації (“око-рука”, здатність точно керувати рухами), мислення, пам'яті, уваги, а також допомагають активувати мову і стабілізують емоційний стан дитини.
Курс нейрокорекції рекомендується, якщо у дитини проявляється:
• підвищена стомлюваність, низька працездатність;
• порушення пам'яті і мислення;
• синдром дефіциту уваги і гіперактивність;
• затримка мовного розвитку і загальний недорозвиток мови;
• дисграфія, діслалія, алалія;
• невротичні та психосоматичні розлади;
• мінімальна мозкова дисфункція;
• розлади аутистичного спектру;
• затримка психічного розвитку;
• шкільна дезадаптація;
• дитячий церебральний параліч (ДЦП).
Алгоритми корекційного втручання:
❖ Аналіз скарги;
❖ Діагностика (2-3 зустрічі)
❖ Розробка корекційної програми;
❖ Впровадження корекційної програми.
Форма організації занять – індивідуальні та групові (4-6 дітей).
Вік дітей - від 2 років. Тривалість заняття: 50-60 хвилин.
Тривалість курсу нейропсихологічних корекційно-розвиваючих занять - від 2 місяців (не менше 10-15 занять).