Нейрокорекція

Нейропсихологія дитячого віку вивчає формування мозкової організації психічних функції дитини в процесі індивідуального розвитку.

Нейрокорекція – це комплекс вправ, які спрямовані на відновлення порушених функцій мозку та коригування взаємозв'язків нервової системи, з урахуванням загальних закономірностей розвитку особистості.

Метод складається з дихальних, сенсорних та рухових вправ, які сприяють регуляції м’язового тонусу та зняттю зажимів, розвитку зорово-моторної координації (“око-рука”, здатність точно керувати рухами), мислення, пам'яті, уваги, а також допомагають активувати мову і стабілізують емоційний стан дитини.

Курс нейрокорекції рекомендується, якщо у дитини проявляється:

підвищена стомлюваність, низька працездатність;

• порушення пам'яті і мислення;

• синдром дефіциту уваги і гіперактивність;

• затримка мовного розвитку і загальний недорозвиток мови;

• дисграфія, діслалія, алалія;

• невротичні та психосоматичні розлади;

• мінімальна мозкова дисфункція;

• розлади аутистичного спектру;

• затримка психічного розвитку;

• шкільна дезадаптація;

• дитячий церебральний параліч (ДЦП).

Алгоритми корекційного втручання:

❖ Аналіз скарги;

❖ Діагностика (2-3 зустрічі)

❖ Розробка корекційної програми;

❖ Впровадження корекційної програми.

Форма організації занять – індивідуальні та групові (4-6 дітей).

Вік дітей - від 2 років. Тривалість заняття: 50-60 хвилин.

Тривалість курсу нейропсихологічних корекційно-розвиваючих занять - від 2 місяців (не менше 10-15 занять).